Office 365

Altijd en overal toegang tot de nieuwste Office-applicaties. Altijd de laatste versie van Microsoft Office op al jouw apparaten. U Town biedt Office 365 met support, voor een vast bedrag per maand.


Begint er morgen een nieuwe medewerker, maar ben je vergeten een nieuw e-mailadres aan te laten maken? Moest die offerte vandaag nog verstuurd worden, maar kan je er niet bij vanaf afstand? Dan is Office 365 met support van U Town iets voor jou. 

In de praktijk

Voor een vast bedrag per maand koop je per gebruiker een Office 365 licentie aangevuld met de gekozen U Town support variant. Of het nu gaat om het wijzigen van wachtwoorden, het aanmaken van e-mailadressen, het oplossen van functionele problemen of extra gebruiksondersteuning, met één telefoontje naar de servicedesk zorgen wij voor een efficiënte afhandeling.

Flexibel Inzetbaar

Met Office 365 beschik je altijd over de nieuwste versie van Office-applicaties. Elke licentie kan op vijf apparaten worden toegevoegd. Met deze clouddienst heb je thuis op kantoor en onderweg alle gegevens bij de hand.

Wat Krijg Je?

Microsoft Office 365 is geschikt voor PC, Mac OS en als app voor tablet of smartphone. Op elk moment beschik je over het volledige aanbod aan vertrouwde Office-applicaties. Deze diensten worden op basis van een abonnementsvorm per gebruiker aangeboden. Bij deze cloudoplossing draaien de benodigde applicaties van de gebruiker lokaal op de werkplek of op de server.


De data is echter primair opgeslagen in de cloud. Dit betekent dat wanneer een document wordt geopend, deze via een internetverbinding naar de lokale omgeving wordt gedownload dan wel gesynchroniseerd, waarna het bestand kan worden gebruikt. Bij opslaan geldt andersom dat het bestand op de achtergrond wordt geüpload dan wel gesynchroniseerd naar de opgegeven locatie binnen Office 365.

Werkplekbeheer

Ben je aan het werk in een belangrijk document en wordt jouw werkstation opeens opnieuw opgestart omdat er nieuwe updates geïnstalleerd dienen te worden? Kom je er opeens achter dat jouw documenten encrypt zijn omdat jouw virusscanner niet up-to-date is? Dan is werkplekbeheer van U Town iets voor jou.


Voor een vast bedrag per maand monitoren wij alle werkstations op afstand en zorgen wij ervoor dat alle belangrijke updates worden uitgevoerd.

In de praktijk

Wij zorgen ervoor dat alle software, inclusief de antivirussoftware, automatisch geüpdate worden op alle werkplekken. Wij controleren de CPU en schijfruimte van de werkstations en installeren periodiek Windows en Office updates. Met werkplekbeheer van U Town zijn wij in de gelegenheid om op verzoek van de gebruiker het apparaat over te nemen om spoedeisende storingen op te lossen.

Flexibel Beheer

Werkplekbeheer van U Town is bovendien volledig aan te passen aan de ontwikkeling van jouw organisatie. Groeit het bedrijf? Binnen een uur hebben wij een agent geïnstalleerd op het werkstation van de nieuwe medewerker. Datzelfde geldt als de bezetting tijdelijk wat lager is. Dat is voor ons vanzelfsprekend! Voor een vast bedrag per maand heb je deze flexibiliteit binnen handbereik.

Wat Krijg Je?

Onder werkplekbeheer vallen een aantal verschillende aspecten. Wij monitoren het apparaat niet alleen op afstand, maar komen ook regelmatig op bezoek voor het nodige onderhoud. Tijdens deze bezoeken houdt één van onze engineers zich bezig met het opschonen en controleren van de werkplek om optimale werking te garanderen. Ook niet-spoedeisende incidenten en storingen kunnen tijdens het beheerbezoek worden verholpen.

De software die U Town gebruikt voor het beheren van werkplekken wordt op ieder apparaat geïnstalleerd en draait op de achtergrond zonder dat de gebruikers hier hinder van ondervinden. Deze software zorgt er ook voor dat wij op verzoek op afstand jouw apparaat kunnen overnemen voor het oplossen van spoedeisende storingen.

Maandelijks ontvang je een beheer en onderhoud rapportage met een overzicht van alle werkplekken en licenties. Afhankelijk van de mate van support wordt deze rapportage aangevuld met een overzicht van de openstaande tickets.

Security

Security is een terugkerend onderwerp op het gebied van ICT en telefonie. Bijna dagelijks zijn zowel grote als kleine organisaties de dupe van cybercriminaliteit. Wij voorkomen liever dan dat wij genezen en informeren je dan ook graag over een aantal mogelijkheden om jouw data veilig te houden.
Kwetsbaarheden aan het licht brengen. Iedere organisatie heeft er wel eens mee te maken gehad; phishing en hack-pogingen behoren tot de dagelijkse realiteit.

Natuurlijk ga je er als organisatie vanuit dat jouw website goed beveiligd is, dat kwaadwillenden van buitenaf jouw netwerk niet kunnen bereiken en dat de applicatie die jij meerdere keren per dag opstart waterdicht is. Helaas is dit in de realiteit vaak anders.


Een penetratietest is één van de meest gebruikte manieren om de weerbaarheid en de werking van beveiliging aan te tonen. Pentesten bestaan in alle soorten en maten en daardoor is het mogelijk om elk denkbaar bedrijf te laten testen. Ethische hackers voeren een aanval uit zoals echte hackers deze zouden uitvoeren. Op deze manier gaan zij op zoek naar kwetsbaarheden en wordt in kaart gebracht hoe organisaties deze zwakke punten kunnen ombuigen in sterktes.
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem dan even contact met ons op zodat wij kunnen kijken naar de mogelijkheden.

Two-factor authentication

Extra controle op toegang. Two-factor authentication (2FA) is een authenticatie methode waarbij je twee stappen succesvol moet doorlopen om ergens toegang tot te krijgen. De eerste stap is veelal het invoeren van een gebruikersnaam en wachtwoord. Door middel van een tweede (kleine) stap bij het inloggen, wordt er een extra verificatie gedaan op een mobiel apparaat van de desbetreffende gebruiker om te controleren of hij/zij ook echt degene is die behoort in te loggen. Alleen deze combinatie zorgt ervoor dat je toegang tot een omgeving of applicatie krijgt.

Waarom te gebruiken?

Medewerkers schrijven wachtwoorden op een post-it op een scherm of op een kladblok op een bureau, of delen deze wachtwoorden met directe collega’s. Ook worden wachtwoorden lange tijd niet gewijzigd naar nieuwe wachtwoorden, of worden er nieuwe wachtwoorden gekozen die sterk overeenkomen met het vorige wachtwoord. Allemaal risico’s dus.

Waar te gebruiken?

De toegang tot uw ‘omgeving’ is standaard goed beveiligd met een wachtwoord en kan worden uitgebreid met Two-factor Authentication door middel van een app. Medewerkers krijgen een app op hun telefoon die een melding geeft zodra er ingelogd wordt op de omgeving. Via de telefoon kan de melding gevalideerd worden en wordt de toegang verleend. Bij vragen, onduidelijkheden, verlies of diefstal kan de gebruiker contact opnemen met de servicedesk.

Hoe te configureren?

U Town configureert Two-factor authentication en neemt hiervoor de gegevens van de gebruikers op in een portal. In deze portal is naast het telefoonnummer ook inzichtelijk welk type telefoon en welke software wordt gebruikt. Daarnaast wordt bekeken of deze goed genoeg beveiligd is met bijvoorbeeld een pincode. Aan de hand van deze informatie is het ook mogelijk om de veiligheid nog verder te verhogen. Is de noodzaak duidelijk geworden? We helpen je graag om dit in te stellen.

Hosted Telefonie

Ben je bekend met PABX-en, ISDN-lijnen, ISRA-punten, MAC-adressen of codecs? Of concentreer jij je liever op dat wat er voor jouw organisatie écht toe doet? Dan is telefonie van U Town iets voor jou! Met telefonie van U Town heb je, voor een vast bedrag per maand, volledig beheerde (IP)-telefonie, waarmee je profiteert van een uiterst flexibele oplossing met vele mogelijkheden.

Je hebt geen eigen telefooncentrale meer nodig en je bespaart bovendien op de telefoonkosten.

In de praktijk

We regelen telefonie van aanvraag tot oplevering. We koppelen vestigingen en maken het mogelijk om onderling gratis te bellen. Als je dat wilt, zorgen we ervoor dat je zowel thuis als op kantoor bereikbaar bent op hetzelfde nummer. Wijzigingen en verzoeken kunnen we veelal direct doorvoeren. Afhankelijk van de afspraken zijn onze specialisten bij storingen 24 uur per dag beschikbaar.

Wat krijg je?

Kies je voor telefonie van U Town dan krijg je een eigen virtuele telefooncentrale in de cloud. Deze oplossing is schaalbaar en eenvoudig. De telefooncentrale is flexibel te configureren naar jouw specifieke wensen en eisen met betrekking tot bereikbaarheid en je kunt zelf een keuze maken uit diverse type toestellen. De communicatie tussen jouw bedrijf en de telefooncentrale verloopt via een gescheiden kanaal op de internetverbinding, waardoor de gesprekskwaliteit continu wordt gewaarborgd. Alles wat je met een conventionele centrale kon, kan ook met deze dienst. Maar er kan nog meer, zoals Vast-Mobiel-integratie door middel van apps op jouw smartphone en PC, opnemen van gesprekken, Conferencing-diensten en onbeperkt bellen (afkoop belkosten).

Totaaloplossing

Telefonie van U Town betreft een totaaloplossing. Naast de telefooncentrale en de toestellen leveren wij de benodigde randapparatuur, verbindingen en software. Uiteraard wordt de telefooncentrale geconfigureerd en wordt de gehele omgeving bedrijfsklaar opgeleverd, zodat je direct kunt beginnen met bellen en gebeld worden.
Hosted telefonie is een beheerde dienst; bij storingen zorgen wij ervoor dat de problemen snel worden verholpen. De telefooncentrale wordt continu gemonitord, waardoor een uptime van 99,99% wordt gegarandeerd. Mocht zich een probleem met een toestel voordoen of wil je een wijziging doorvoeren, dan staat onze servicedesk tot jouw beschikking. Alle kosten voor beheer en onderhoud zijn bij de prijs inbegrepen.

>