maart 28

Inspiratie

0  comments

Veel ondernemers krijgen te maken met klanten die ze liever kwijt dan rijk zijn. Klanten die veel van hen vragen, facturen niet betalen of niet precies weten wat ze willen. Kortom, klanten die je eigenlijk de deur zou moeten wijzen.

Zo’n 55 procent van de (MKB-) bedrijven krijgt met oplichting te maken, en veel zzp’ers zijn voor duizenden of tienduizenden euro’s het schip in gegaan. Zorgen dat jou dit niet overkomt, is essentieel voor je onderneming.

Over deze ongewenste klanten heeft Jennifer Delano, eigenaar van PR-bureau PRGoeroes, een zeer interessant en lezenswaardig boek geschreven: ‘Nee zeggen loont’. Het boek is half maart bij Van Duuren Management verschenen en bereikte al snel de nummer-1 positie van de lijst van Managementboek.

Ik werk al enige tijd met Jennifer samen en vind dit een zeer inspirerende en prettige samenwerking. Ik had ook het genoegen om op 17 maart bij de boekpresentatie in boekhandel Stevens in Hoofddorp te zijn en daar de champagne te ontkurken.

‘Nee zeggen loont’ is het eerste managementboek van Jennifer. Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft zij de zeven ergste soorten klanten. Met herkenbare verhalen uit de praktijk, en belangrijker nog: inclusief een duidelijk overzicht van de hoeveelheid tijd, energie en geld die een ondernemer kan besparen door deze klanten (eerder) de deur te wijzen.

– Eugene Kuisch

Meer informatie over ‘Nee zeggen loont’ vind je op deze site.

Andere Posts

>